Siemens SN46P591EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN46P591EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Y.Pap 28-12-2016

wast zeer schoon en geluidsarm

Geschreven voor: Siemens SN46P591EU

Uitstekende vaatwasser. Wast goed schoon. Prima indeling, die je ook nog kunt wijzigen. Materiaal van hoogwaardige kwaliteit. (Deur van roestvrij staal). Programma's vrijwel geruisloos. Zuinig in het gebruik.

hoogriebroek 19-12-2016

Overzichtelijke en no nonsense vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens SN46P591EU

Een vaatwasser die voldoet een onze eisen, zeer laag geluidsniveau in de woonkeuken en een strak uiterlijk wat uitstekend past bij onze keukenpanelen.

Rob-W 02-12-2016

Gebruiksvriendelijk, zeer stil en geeft prima resultaat.

Geschreven voor: Siemens SN46P591EU

Ik gebruik het eco-wasprogramma. Dat doe ik niet met tabletten, maar met vaatwaspoeder, glansspoelmiddel en zout.
Met een volle belading en vaat waarop de etensresten deels al enkele dagen zijn ingedroogd wordt alles goed schoon en droog (met mijn vorige vaatwasser moest ik daarvoor op 70 graden wassen). Alleen voorwerpen met een holte naar boven moeten nog even met een theedoek worden nagedroogd.
Het eco-programma duurt meer dan drie uur. Dat maakt mij niet uit, want ik laat de machine 's-nachts draaien. Als ik beneden kom is hij uitgeschakeld en staat de deur op een kier. De machine is bijna niet te horen.
Er zijn talloze verstelmogelijkheden om de vaat efficiënt in te delen. De besteklade in plaats van een mandje geeft extra ruimte. Lepels met aangekoekte etensresten daarin niet te dicht op elkaar leggen.
De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, maar gezien mijn ervaringen met Bosch/Siemens zit dat vast wel goed. Het is een solide apparaat en er is 10 jaar garantie op de motor.
De RVS-voorzijde is mooi maar enigszins kwetsbaar, in zoverre dat een kat heeft gemeend mijn nieuwe apparaat te moeten markeren en het me nog niet is gelukt de sporen daarvan helemaal uit te wissen.

Pluspunten

• Wast schoon bij lage temperatuur
  • Verschillende slimme programma's, ook kort
  • Het glaswerk glimt je tegemoet
  • Talloze indelingsmogelijkheden
  • Besteklade, dus extra ruimte voor vaat

Minpunten

• RVS is kwetsbaar voor kattensproei